TEHNOLOGIE DE VÂRF PENTRU AUTOMATIZAREA FACTURĂRII
HOME
CONTACT

Pentru emitenţii
de facturi
Pentru destinatarii
facturilor persoane juridice
Pentru destinatarii
facturilor persoane fizice

De ce factura electronică?

Rapiditate


Clientul dvs. va primi factura în câteva minute de la emiterea ei, iar dvs. veți putea regăsi factura în arhiva electronică după 3 zile de când ați transmis-o clientului.

Economii


Garanția autenticității sursei și integrității conținutului facturii.


Clientul dvs. va primi o factură semnată electronic, cu valoare juridică, iar dvs. aveți garanția că nu a fost alterat conținutul facturii care ajunge la client.

Cum va arăta factura?


La fel ca și până acum. Deși circulă într-un format structurat (XML semnat), clientul dvs. va putea să vizualizeze factura într-un format lizibil (PDF) printr-un singur click.

Accesul la facturi


Sunt disponibile facturile transmise în ultimele 90 zile, atât pentru dvs., cât și pentru clienți. Dacă optați și pentru arhivarea electronică a facturilor emise de dvs., le veți putea regăsi oricând în perioada legală de păstrare în arhivă (în prezent 10 ani).

Cum va primi clientul meu factura?


Factura va fi recepţionată în contul creat pentru client, accesibil la adresa www.transfond.ro (”Contul e-Factur@”). În contul astfel creat clientul va putea să vadă (fără alte formalități) toate facturile care îi sunt destinate, atât cele emise de dvs., cât și cele emise de alți furnizori care au contractat de la noi servicii de facturare electronică. Te-ai gândit vreodată că poate clientul tău are deja cont la noi?

Cum pot implementa serviciul de facturare electronică în companie?




CONTACTEAZĂ-NE!